Pagina's

zondag 22 maart 2015

Zonnige dag

Wat een heerlijke zonnige dag was het vandaag, ik geniet daar altijd optimaal van. Ik voel mij altijd een stuk blijer wanneer de zon schijnt.
Ik besloot om met mijn lieve Haddock naar Sonsbeek te gaan.
Sonsbeek is een prachtig park/bos in Arnhem waar ik vlakbij woon, op loopafstand.
Mijn andere hond, Suki, is bij mijn ouders, waardoor alle aandacht nu naar Haddock gaat, en dat vind hij heerlijk.
Hertjes in de hertenweide die we in Sonsbeek hebben

Stukje sonsbeek













Op weg naar sonsbeek















Ik kom eraan vrouwtje... Op de achtergrond zie je de Witte Vila


JUMP! Lekker door de modder rennen
Poseren op een boomstam, dat wil Haddock wel even doen























































Het is altijd weer een genot om in Sonsbeek te lopen.
Groetjes Amy

4 opmerkingen:

Mama zei

Fijn om te lezen dat je samen met haddock zo geniet. En sonsbeek is gewoon een prachtig park.

Jordy Nijenhuis zei

Ha zustah! We kommen snel langs hoor! Sonsbeek zal Lisa ook leuk vinden! Ik zal je morgen (alweer) bellen haha! Tchusss

Unknown zei

Helemaal als het water in het speelstukje staat. Kan ze lekker spetteren haha.

Unknown zei

Sonsbeek is heerlijk