Pagina's

woensdag 1 april 2015

Dag maart, hallo april

De eerste 3 maanden van 2015 zijn alweer voorbij, wat gaat de tijd toch snel!
Maart was een pittige maand, met leuke en minder leuke dingen, toch kijk ik positief terug op maart.

- 2 maart had ik een geweldige workshop bij Loft hier in Arnhem. Namelijk een workshop Handlettering!











- 9 maart werd Haddock geopereerd. Er werd een verdacht bultje verwijderd (ook werd er nog een ander plekje verwijderd die ze gevonden hadden) en zijn gebitje werd gereinigd. Gelukkig verliep het allemaal goed en was hij alweer snel de oude.
Ook begon ik die dag met het afbouwen van mijn antidepressiva. In principe om over te gaan op een andere, omdat mijn huidige niet goed samen kan/mag met veel andere medicatie/pijnstilling.

- 14 maart was ik jarig, ik werd 27 jaar. Ik had totaal geen zin in mijn verjaardag, toch heb ik het leuk gehad. Op de dag zelf ben ik lekker wezen uit eten met mijn ouders. En de dag erna kwamen mijn tante, nicht, nichtjes en oma langs bij mijn ouders. Wat ongelooflijk gezellig was! Ook ben ik enorm verwend met leuke cadeaus.











- 18 maart liet ik mijn ogen controleren. Bleek dat ik toch een bril nodig had. Niet voor hele dagen, maar wel voor inspannende dingen zoals lezen, tv kijken, autorijden etc.

- 19 maart werden Haddock zijn hechtingen verwijderd en kreeg ik ook de uitslag van de verwijderde bultjes. Helaas bleek het verdachte bultje een tumor te zijn. Ik was volledig van slag, maar na een hoop positieve berichten van mede mopsliefhebbers was ik al snel een stuk positiever. De tumor wordt verder onderzocht zodat we meer weten. (Ik hoop deze week/begin volgende week uitslag te krijgen).

- 21 maart begon de officiƫle lente!! Dag Winter, hallo Lente!! En dat vierde ik met een wandeling in het mooie Sonsbeekpark met Haddock.








- 26 maart mocht ik mijn Bril ophalen! Wat een verschil, het geeft zoveel rust voor mijn ogen, en ik ben nog steeds erg blij met het montuur.











- 29 maart kwamen mijn lieve broertje, schoonzusje en hun kleine meid op bezoek! Ik had ze kerst vorig jaar voor het laatst gezien, in tussen was mijn nichtje alweer 1 jaar geworden, is ze gaan lopen en dus al een grote meid. Het was een heerlijke dag, eerlijk om hun alle 3 weer te zien.









- En gisteren heb ik mijn laatste antidepressiva genomen. Het afbouwen zorgde ervoor dat ik weer kon genieten van de kleine dingen. Dat ik weer kon voelen en mij mens voelde. Waardoor ik besloten heb om te stoppen met de antidepressiva. Kijken hoe het zonder gaat!











April wordt hopelijk weer een maand waar ik positief op terug kan kijken.
Mijn therapie start eindelijk, ik krijg de uitslag over de tumor van Haddock, mijn nichtje Liana komt logeren, mijn broertje wordt 23 jaar, en hopelijk wordt het steeds lekkerder weer!











Hoe was jouw maart? en wat zijn jouw plannen voor april?

Groetjes Amy

Geen opmerkingen: