Pagina's

woensdag 18 maart 2015

The beginning.

18 maart, mijn eerste blogpost.
Doordat ik thuis zit vanwege mijn ziekte lijkt het mij een fijne bezigheid om een blog bij te houden.
Om mijn gedachten kwijt te kunnen, misschien mensen te helpen met mijn verhaal, en leuke dingen te delen.



Wie ben ik, mijn naam is Amy, vandaar Eems life. Mensen noemen mij vaak eem of eems.
Ik ben 27 jaar en woon in Arnhem, in een heerlijk appartement in het centrum.
Ik heb twee honden, een mopshond genaamd Haddock, geboren op 10 juni 2010, en een bastaard genaamd Suki, hoe oud zij precies is is niet bekend, maar in haar paspoort staat 2 augustus 2008. Zij komt uit Polen en heb ik geadopteerd.
Ook heb ik een kat genaamd Milow, geboren op 20 mei 2014. Een gewone huis tuin en keuken kat, maar een heerlijke kroelkont.
Ik ben gediplomeerd dierverzorger. Maar door mijn ziekte zit ik thuis.
Ik heb namelijk chronische nierstenen en chronische pijn aan mijn nier. Hierdoor heb ik 24/7 pijn, de hoeveelheid pijn wisselt. Het ene moment gaat het prima en kan ik van alles doen, en het volgende moment heb ik zoveel pijn dat ik niks kan. Er is geen touw aan vast te knopen, waardoor ik niet kan werken.

Series zijn favoriet, netflix is echt een uitkomst en ik kijk dan ook veel en vaak series.
Ook vind ik het heerlijk om te kleuren, filofaxen, handlettering en meer. Ik ben graag creatief bezig.
Met de honden naar het bos vind ik ook een genot, wanneer het even lukt loop ik met ze naar het prachtige park Sonsbeek, waar ik vlakbij woon. Genieten van de natuur, de honden die plezier hebben en de rust.
Jullie zullen hierover vast meer lezen op mijn blog.

Mocht je vragen hebben, kun je mij altijd mailen: forestmeisje@hotmail.com

Veel lees/kijk plezier.

Groetjes Amy

Geen opmerkingen: