Pagina's

woensdag 18 maart 2015

Series deel 1

Vandaag het eerste deel van: Series.
Ik ben gek op series en kijk dan ook vaak series. In deze blogpost laat ik je zien welke series ik goed vind.
Lees snel verder!


Orphan Black
Sarah Manning
, is van de zelfmoord van haar dubbelgangen Beth Childs. Manning neemt vervolgens Childs' identiteit over, en duikt zo dieper het leven in van haar kloon. Uiteindelijk blijkt dat ze meerdere 'zussen' heeft, verspreid over Noord-Amerika en Europa, en dat er een plan is om hen te vermoorden. 

Ik heb net seizoen 2 af gekeken, en kan niet wachten op seizoen 3. Orphan black is echt een aanrader. Ik vond het erg spannend en soms ook wel een beetje goor, maar ik zat er vanaf aflevering 1 meteen in. 




Lie to me
Lie to Me is een dramaserie 
over het bedrijf van Cal Lightman en zijn werknemers dat ingehuurd wordt om in onderzoeken de waarheid boven te halen. Dat doen ze door op gelaatstrekken en lichaamstaal te letten tijdens ondervragingen. Het personage van Lightman werd gebaseerd op psycholoog Paul Ekman die een autoriteit is op dit gebied.


Wat een heerlijke serie! Alle seizoenen bekeken op Netflix en ik ben helemaal weg van Cal Lightman.
Dit is echt een serie die je moet zien.




The Following
Joe Carroll, een psychotische seriemoordenaar die een groep volgelingen (Followers) op de been krijgt en hiermee een sekte van seriemoordenaars vormt. De persoon die dit moet stoppen is voormalig FBI-agent Ryan Hardy. Hij heeft Carroll al eerder gearresteerd in 2003, maar wordt na zijn ontsnapping uit de gevangenis weer gevraagd voor het onderzoek. Dit resulteert in een waar schouwspel tussen de FBI-agent en de psychotische moordenaar.

Wow wat een serie, gestoord maar ergens heeft het iets grappigs. Ik zit met smart te wachten op het nieuwe seizoen bij Netflix. En ook dit is een serie die je moet zien. 


Ps: Ik heb niet zo goed in reviews schrijven, heb al snel de neiging om een heel verhaal te tikken, vandaar dat ik het kort houd. Als iemand tips heeft hoor ik die graag.

Geen opmerkingen: