Pagina's

zaterdag 21 maart 2015

Kleuren voor volwassenen

Follow my blog with Bloglovin
De hype van dit moment, kleuren voor volwassenen.
Ik kleur al meer dan een jaar, en een paar maanden nadat ik ermee begon, begon de hype.
Sindsdien zijn er ontzettend veel boeken uitgekomen, en is de keuze enorm.

Zelf bezit ik een leuke collectie kleurboeken, voornamelijk boeken van de serie: Het enige echte...
Op dit moment kleur ik in Het enige echte kleurboek om te versturen. Leuke platen die je als kaart kunt opsturen. Heerlijk om te doen omdat het niet al te grote platen zijn waardoor je ze redelijk snel af hebt.













Ik heb al een aantal platen af, en het blijft elke keer weer een uitdaging om kleuren te kiezen. Sommige platen zijn nog best lastig, maar toch ontspannend om te doen.
Hier foto's van de platen die ik af heb:
















Groetjes Amy

1 opmerking:

tine zei

Ze zijn mooi geworden.