Pagina's

zondag 18 oktober 2015

Mijn verhaal op Onzichtbaarziek

Mijn blog Dit is de druppel is vandaag online gekomen op de site Onzichtbaarziek.
Ook op hun facebook is het bericht gedeeld. En ook op twitter kwam hij online (ik heb zelf geen twitter).

Iedereen die via hun op mijn site terecht zijn gekomen, welkom en leuk dat je komt kijken.
Ik blog nog niet zo veel en vaak maar ben van plan dit wat meer te gaan doen.
Ook komt er nog online wat ik nou mankeer en waarom ik chronisch ziek ben. Maar hiervoor moet ik even goed gaan zitten aangezien het nogal een verhaal is. Dit moet ik dus gaan inkorten of in delen gaan posten, hier ben ik nog niet over uit.
Ik zou het leuk vinden als je vaker terug komt, een berichtje achterlaat en mijn facebook volgt.
Op mijn facebook post ik ook elke keer de link wanneer er een blog online komt.

Liefs Amy

Geen opmerkingen: