Pagina's

dinsdag 21 april 2015

25 random vragen tag

Ik vind het altijd leuk om deze tags te lezen bij andere bloggers, daarom wil ik zelf ook een aantal tags gaan doen. Deze zullen in de komende weken volgen.
Vandaag de 25 random vragen tag.
Lees snel verder


1. Heb je huisdieren?
Ja, ik ben opgegroeid met dieren om mij heen en een regelrechte dierenfreak. Momenteel bezit ik 2 geweldige honden genaamd Haddock en Suki, en een kat genaamd Milow.

Haddock, volledige naam Kapitein Haddock from Windelloan. Een mopshond geboren op 10 juni 2010. Sinds augustus 2010 bij mij en mijn steun en toeverlaat.

Suki, vermoedelijk geboren in 2008 rond augustus, maar zeker is dit niet. Suki heb ik geaddopteerd via de stichting Dutchy Adoptions. Suki komt uit Polen en is sinds januari 2011 bij mij en ook mijn steun en toeverlaat.

Milow is geboren op 21 mei 2014 en een huis, tuin en keuken kat. Een heerlijk ondeugend beestje die het ene moment heel erg op zichzelf is en het andere moment heerlijk komt knuffelen. Hij is gek met de honden en dat blijf ik bijzonder vinden om te zien.

2. Noem de drie dingen die het dichtste bij je zijn
Op mijn schoot; de laptop waarop ik dit tik. Rechts naast mij ligt Suki en links naast mij ligt Haddock.

3. Hoe is het weer nu?
De zon is aan het ondergaan, maar schijnt vol op. De temperatuur is aangenaam (15 graden). Kortom, heerlijk!

4. Rijd je auto? Zo ja, heb je wel eens een ongeluk gehad?
Ja, al heb ik sinds anderhalf jaar zelf geen auto meer (niet handig wanneer je in de binnenstad woont). Nee, gelukkig heb ik nooit een ongeluk gehad

5. Hoe laat ben je vanmorgen opgestaan?
Om kwart over 7 was ik wakker, ik kan helaas niet direct uit bed en moet eerst mijn lijf de kans geven wakker te worden. Om 8 uur ben ik eruit gegaan.

6. Wanneer heb je voor het laatst gedoucht?
Gisterenavond

7. Welke film heb je voor het laatst gezien?
Safe haven

8. Wat zegt je laatst gekregen smsje?
Oef, dat is wel heel lang geleden (gaat zoeken)
'Lief, doe eens open' van mijn beste vriendin. Ik was niet thuis dus kon niet open doen :P

9. Wat is je ringtone?
Standaard ringtone van samsung.

10. Ben je ooit naar een ander land geweest?
Ja, meerdere. Spanje, Frankrijk, Belgie, Duitsland, Engeland, Canarische eilanden, Dit is wat ik mij kan herinneren.

11. Hou je van sushi?
Nee

12. Waar haal jij je boodschappen?
Plus, dat is de dichts bijzijnde supermarkt. En ik ga soms met mijn ouders mee naar de Lidl en Jumbo.

13. Heb je ooit medicatie genomen om in slaap te komen?
Ja

14. Heb je broers en/of zussen?
Ja, een broertje die 4 jaar jonger is.

15. Heb je een computer of laptop?
Laptop

16. Hoe oud wordt je op je volgende verjaardag?
28 jaar alweer.

17. Heb je een bril en/of draag je lenzen?
Ik heb sinds kort een bril, maar heb die niet altijd nodig. Heb hem momenteel niet op, al zou dat wel fijner zijn haha.

18. Heb je ooit je haar geverfd?
Ja, ik verf het nu geregeld omdat ik wat grijze haren heb (bloos)

19. Wat ben je nog van plan vandaag te doen?
De hondjes hun laatste uitlaat ronde doen, en naar bed.

20. Wanneer heb je voor het laatst gehuild?
Vandaag nog.

21. Wat is de perfecte pizza?
Ik hou niet zo van pizza, maar de cheese/union van dr. oetker vind ik heel lekker.

22. Wat vind je lekkerder, een hamburger of een cheeseburger?
Hamburger

23. Heb je wel eens een nacht doorgehaald?
Nee

24. Wat voor een kleur ogen heb je?
Groen/bruin

25. Proef jij het verschil tussen pepsi en coca cola?
Ja

Geen opmerkingen: